Nem kész autót, csak annak grafikáját mutatta meg a Singer Vehicle Design, az alaklom pedig az, hogy a rengeteg szívómotoros átépítést követően most már a 911 Turbo átépítéseket is elkezdik. Egyszerűen nem tudják tovább figyelmen kívül hagyni a vásárlói igényeket, per pillanat már 70 megkeresést kaptak ilyen autóra.

Ahogy az eddigi autóknál, úgy a 911 Turbo-nál is mindent a megrendelő kívánságának megfelelően alakítanak ki, itt most nem csak a színekre és a kárpitra kell gondolni, hanem arra, hogy túraautót, hétköznapokra- vagy pályanapokra hangolt beállítást kér-e az ügyfél. Aztán ott van a motortuning, a léghűtéses boxer teljesítménye legalább 450 lóerő, de ettől fölfelé is el lehet térni. A váltót 6 fokozatú, kézi kapcsolású darabra cserélik, és a hátsókerékhajtás mellett összkerék-hajtás is elérhető.

A vázlatrajzokon a most épülő első Singer Porsche 911 Turbo látható, amelyet túraautónak hangolnak, a karosszériát Wolf Blue árnyalatra fényezik, Malibu Sand színű a bőrkárpit, elektromos állítású sportülések kerülnek előre, légkondicionáló és karbon-kerámia fékrendszer is van a fedélzeten. A 3,8 literesre növelt lökettérfogatú blokknál két turbófeltöltőt és elektronikus vezérlésű lefújószelepet használnak, az oldalsó légbeömlők mögé kerülnek a vizes intercoolerek. Az utastér újdonsága a váltókar előtti konzolon kialakított okostelefon-tartó.