A német JB Car Design 1998 óta tevékenykedik az autótuning területén, az energiáit eddig elsősorban luxus sportautók nemesítésére fordította, Porsche, Ferrari, Lamborghini akadt a hálójukba. A tulajdonos Jürgen Beckers azonban eldöntötte, hogy egy kicsit más területen is kipróbálják magukat és átalakítanak egy kis szériát (28 darabot) az amúgy is limitáltnak hirdetett Dodge Ram 1500 Limited modellből. A kocsit alapos munkának vetették alá: megemelték a futóművet, új, armageddon utánra szabott első és hátsó lökhárítókat illesztettek rá. Az első elem akadályrombolónak is beválik és helyet hagy a hattonnás csörlőnek. Plusz ködlámpákat szereltek fel, a fülke felett pedig hatalmas LED-es munkafényhíd szúr fényt az éjszakába. Nagyon erőteljes a gépszörny, a hátsó csörlő is hattonnás húzóerejű, míg a platón 3,5 tonnát cipelhet. Ehhez persze már kellett az elektronikus vezérlésű légrugós felfüggesztés is.

A létravázas szerkezet strapabíró alapot biztosít, de a lényeg úgyis a cicoma

Ha már szétszedték a kocsit, új hűtőmaszkot kapott, a gépháztetőre légnyílást vágtak, onnan szív a motor új sportlégszűrője. A hatalmas kocsin eltörpülnek a 10×22 colos felnik, amelyekre 305/45-ös méretű gumikat szereltek. A platóra is csövezés került, valamint további munkalámpa.

A visszapillantók előtt LED-es keresőfények kaptak helyet

A benzines, V8-as Hemi motor gyárilag 395 lóerős, és 555 Nm-es nyomatékot mozgósít, a tuninggal 428 lóerőre és 580 Nm-re nőtt az izomerő. A környezetvédelem jegyében LPG gázüzemre állították át, így üzemeltetni is olcsóbb a monstrumot, hiszen békésen hajtva is 15 liter a bevallott fogyasztása. A motor üzemanyag-ellátását 122 literes tartályból oldották meg, az alapár 120 000 euró, azaz kb. nettó 42 millió forint.

Az amúgy vaskos, 2×2-es kipufogóvégek szinte elvesznek a kasztni alatt