Eredetileg a brit Commercial Vehicle Show kiállításon akarta bemutatni az Isuzu helyi forgalmazója által megépített D-Max GO2 nevű, extrém terepjárásra alkalmas pickupot, de az eseményt a koronavírus miatt lemondták, úgyhogy egyszerűen közreadták a képeket az autóról. Ennél a gyári tartozékok és a piacon elérhető tuningalkatrészek segítségével növelték a jármű terepjáró-képességét.

Egy Utah-felszereltségű, fehér autóból indultak ki. Épp csak annyi maradt meg a gyári első lökhárítóból, ami az ARB Sahara acél egység mögött mindenképpen szükséges, Britpart Pulling Power csörlőt építenek ebbe, a terepen haszontalan ködlámpák helyett a tetőre szerelt LED-fénysor világít szükség esetén. Gyárilag csak az üzemanyagtank kap alsó védelmet, ezt kiegészítették motor, váltó és differenciálmű-védő lemezekkel. A tetőre kivezetett szívósorral növelik a gázlómélységet, és a terepen felkavart portól messzebbről kapja a friss levegőt a motor.

A gyári fellépők helyére az alvázhoz rögzített, masszív lépcsők kerültek, a 18 colos könnyűfém felnik helyét 16 colos felnik és 33 colos General Grabber X3 Mud abroncsok vették át. A fékrendszert a Pedders szállítja, elöl hűtött tárcsa, hátul kombinált dobfék/hűtött tárcsa dolgozik – a kézifék a dobékre hat, a hidraulikus fékrendszer a tárcsát használja; terepen a dobfékes rögzítőfék a legjobb megoldás. A felfüggesztést is a Pedders adja, elöl új rugókkal és lengőkarokkal növelik a mozgási tartományt, hátul emelést adó laprugókat alkalmaznak. A platóborítás szerepe jelen esetben, hogy a sár ne jusson be a raktérbe.