Nem egy újabb restomod-911-est épített a Galpin Auto Sports, hiszen minden, ami rákerült az autóra, már a nyolcvanas években is létezett – még ha ebben a kombinációban eddig még nem is állították össze azokat. A magas építésű Safari felfüggesztést a Targa nyitott karosszériával ötvözték, és mindezt feltűnő színben tálalják. Megnövelték a hasmagasságot, a felnikre BFGoodrich All-Terrain T/A K02 terepmintás abroncsokat szereltek, a kocsi orrára extra fényszórók kerültek, és a versenyautókat idézi a lyuggatott- könnyített – lökhárító is.

A 6 hengeres szívó boxermotorra nagyobb hengereket tettek, nem árulták el az új lökettérfogatot, de azt igen, hogy nem pörgős motorról van szó, hiszen amíg a gyári 2,7 literes blokk 175 lóerőt tudott, az átalakítás után „csak” 183 lóerő a teljesítmény – cserébe alacsony és közepes tartományban, tehát ahol az a közúti autózás során fontos, sokkal nyomatékosabb az erőforrás.