A háromajtós Fiesta első sora mögé masszív rácsot húztak, az oldalablakok helyére pedig lemezek kerültek. A hátsó szélvédő belső felére praktikus védőrács vásárolható (nettó 25 000 Ft), kár, hogy ez menet közben erősen zörög.

A háromajtós kialakítás hátránya, hogy az 1 m3-es raktér oldalról nem érhető el, a terhelhetőség 513 kg. A padlóra masszív borítás került, azonban az oldalfalakhoz nem nyúltak. Az aprócska, 3,95 méteres Fiesta szállítási kapacitása a fix elválasztó rács miatt is korlátozott, egy 140 cm hosszú lapra szerelt bútor például már nem fér be a raktérbe.

A műszerfal akár a normál kivitelé A műszerfal akár a normál kivitelé

Az 1,4-es, 70 lovas dízel (nettó 2,93 milliótól) finom darab, csendes, városban lendületesen lehet vele közlekedni, azonban ennek ára van – zömében urbánus közegben 6,0 literes fogyasztást mértünk. Precíz az ötgangos váltó, pontos a kormányzás, a futómű hangolása pedig sportosan feszes.

Csak a padlóra került plusz borítás Csak a padlóra került plusz borítás

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!