A Citroën az autópiacon még alig elterjedt hologram-kivetítős rendszerrel (head-up display – HUD) is felszereli a C6-osokat. A HUD a vezető látóterébe, a szélvédő elé, beállítható magasságban és fényerősséggel vetíti ki a legfontosabb információkat, például a sebességet vagy a navigáció útmutatásait. A rendszer lehetővé teszi, hogy a vezetőnek ne kelljen levennie tekintetét az útról, így növelvén a biztonságot. A HUD a kormány mellől kapcsolható ki és be. A kezelőgombokkal kiválasztható a megjeleníttetni kívánt információ, a magasság és a fényerő. Utóbbi egyébként automatikus szabályozást is kapott, így a külső fényviszonyoktól függetlenül mindig jól látható a display.

Rezgő üzemmód

A C4 és a C5 után a C6-os is rendelkezik véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzéssel (AFIL). A bekapcsolt rendszer az ülésbe épített rezgő elemmel figyelmezteti a vezetőt – a sávelhagyásnak megfelelő oldalon –, hogy kormányozza vissza az autót a helyes sávba. A vezetést segítő berendezés 80 km/óra feletti sebességnél érzékeli a nem szándékos sávváltást autópályán vagy autóúton. Az AFIL az első rendszerek egyike, amely megoldást kínál a figyelem lankadásának problémájára.

Kirobbanó formában

A C6-os tervezésénél a mérnökök az utasok biztonsága mellett (kilenc légzsák, aktív fejtámlák stb.) különös figyelmet szenteltek a gyalogosok védelmének is. E téren a C6 a világon az első olyan modell, amely az EuroNCAP tesztjén a maximális négy csillagot szerezte meg. Egy esetleges gyalogosgázolásnál az autó úgynevezett aktív motorházteteje automatikusan megemelkedik. A beépített ütközésérzékelőknek és a pirotechnikai patronoknak köszönhetően a motorháztető 40 milliszekundum alatt 65 milliméternyit felnyílik, s egy másik szerkezetnek köszönhetően az ütés ereje ellenére megemelt helyzetben marad, elnyelve ezzel az ütközési energiát, tompítva a gyalogos becsapódását.