A Mercedesen nemesítésével foglalkozó Carlsson tuningcég most egy lépéssel tovább ment, és egy igazi versenyautót faragott az SLK roadsterből. Méghozzá egy nem hétköznapi példányt, egy hegyi felfutókra szánt autót.

Reto Miesel, többszörös német és svájci hegyi-felfutó bajnok segített a fejlesztésben. A karosszéria vázához nem nyúltak, de a külső karosszériaelemek karbonból készültek, a legszigorúbb előírásoknak megfelelő bukókeret is került a járműbe, és teljesen beburkolták a padlót. A motor egy, a Judd által készített 3,4 literes V8-as 610 lóerővel – ennek a szívómotornak mindössze 120 kg a tömege – ez is hozzájárul ahhoz, hogy mindössze 780 kg (!) a versenykész tömeg. Összesen 1800 órányi fejlesztő- és építőmunka van az autóban, amelyet a Genfi Autószalonon mutatnak be először, és már 2013 nyarán sort kerítenek az első éles bevetésre.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!