A versenysorozat izgalmas útjának következő állomása Magyarország és köszönhetően a legújabb híreknek: világhírű versenyzők az indulók között, valamint Michelisz Norbert, a helyi kiválóság bemutatkozása a SUPERSTARS sorozatban; hatalmas érdeklődés várható a budapesti futamon. A WTCC sztár egész évben nagyszerű teljesítményt nyújt, a szurkolók legnagyobb örömére a magyarországi futamon győzedelmeskedni is tudott.

Michelisz beszélt a pályáról, és arról mit vár az elkövetkezendő FG GROUP bajnokság fordulójától: „Véleményem szerint a Hungaroring egy modern pálya, azonban a felépítése tradicionális, egymás utáni lassú kanyarokat és sok erőteljes gyorsulást igénylő szakaszt rejt magában. Más pályákkal ellentétben kisebb tapadása van, a pálya állapota sokat változhat egy hétvége alatt a rá kerülő gumi miatt. Az első, jobbra forduló kanyar a leglassabb. A fékeknek fontos szerepe van, hogy egyensúlyban lehessen tartani az autót az ezt követő egyenesben ahol a 200 km/h sebességet is el tudjuk érni. Ezt követően jön egy bal kanyar (T2) melynek több ideális íve is van. A négyes kanyar (T4) a leggyorsabb és egyben az egyik legproblémásabb, mert nehéz egyértelmű viszonyítási pontot találni. A pálya középső része hasonlóan technikás, sok irányváltással és szegéllyel. Az autó egyensúlyára kell a legjobban figyelni. A pálya utolsó részének nagyobb a tapadása. A 14-es kanyar (T14) az egyik legjobb rész, hogy másodperceket nyerjünk a többiekkel szemben. A kezdetektől az volt a célom, hogy csatlakozhassak az élvonalbeliekhez. Magyarországon nagy az érdeklődés a motorsportok iránt és remélem, hogy sokan fognak támogatni a lelátókról. Biztos vagyok benne, hogy az autó nagyon jó lesz, ennek ellenére nem szeretnék magas elvárásokkal nekiindulni a versenynek, hiszen nincs tapasztalatom BMW M3 E92-es autóval és egy versenyszellemben égő erős nemzetközi mezőnnyel kell szembenéznem.”

A volt Forma 1-es versenyző, Tonio Liuzzi, aki 5 Magyar Nagydíjon is versenyzett már (utoljára 2011-ben a HRT csapattal) szintén megosztott velünk pár érdekességet.
„A Hungaroring nem a legkedvezőbb pálya a Mercedeseknek. A pálya tulajdonságai miatt előnyösebb az Audi és BMW számára, ennek ellenére nagyon keményen dolgozunk, hogy versenyképes autónk legyen. Szeretnénk még egy lépéssel közelebb kerülni a sikerhez Imola és Mugello után, a célunk, hogy Magyarországon ismét dobogóra állhassunk. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy az élmezőnybe kerüljünk, de a bajnokságra nézve csak Spa-Francorchamps után fogunk következtetéseket levonni. A harc még mindig nyitott és csak rajtunk múlik, hogy hiba nélkül egészen a bajnoki címig meneteljünk.”

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!