Két nagy változás történt a 2020-as J.D. Power minőségi felmérésen, amelyen az új autókat vásárló embereket kérdezik az első három hónap tapasztalatairól. Egyfelől a Dodge márka holtversenyben a Kiával került az első helyre, ezzel 34 év után van újra amerikai autómárka az élen. Azonban annyiból nem lehet boldog a Dodge márka, hogy ez az elsőség javarészt annak köszönhető, hogy az öregedő modellkínálatból hiányzik a legújabb technológia… A tulajdonosok által jelzett problémák negyedét az érintőképernyős fejegység és annak funkciói, például okostelefon-kapcsolódás (Android Auto, Apple CarPlay, Bluetooth) adja, a Dodgenál hiányzik ez a jelentős hibaforrás.
Átlagosan 166 hibát jeleztek a tulajdonosok, a mezőny végén a legújabb technikával telezsúfolt prémiummodellek tanyáznak, Jaguar, Mercedes-Benz, Volvo, Audi és Land Rover. Ez az első alkalom, hogy a Tesla is felkerült a listára, igaz, a 250 probléma/1000 autós teljesítménye csak nemhivatalosan került az utolsó helyre. Ennek oka, hogy a Tesla Motors nem járult hozzá ahhoz, hogy az újautó-vásárlóit megkérdezze a J.D. Power a tapasztalataikról, ezért csak 35 államban hajtották végre a kutatást, ami statisztikailag elég nagy mintát jelentett, de mégsem a teljes, 50 államban végzett kutatásról van szó.