Annyiból csak félig lesz versenyautóvá alakítva a Hyundai Ioniq 5 N, hogy csak a tömeget csökkentik előreláthatóan 200-250 kg-mal, a hajtómotorok teljesítményéhez nem nyúlnak. A hasmagasságot 5-7 centivel csökkentik, emiatt (rázókövek…) extra védelmet kap az akkumulátor, és ha az időjárás is megengedi, akkor 280 mm széles slick abroncsokat használnak 18 colos felnikre szerelve.

A Hyundai Ionig 5 eN1 szereléssel könnyen állítható felfüggesztést kap, elöl 6, hátul 4 dugattyús fékeket, FIA-előírásoknak megfelelő bukókeretet szerelnek az utastérbe, kívülről könnyen hozzáférhető áramtalanító kapcsolót is beépítenek, van nagyfeszültségre figyelmeztető hangjelzés (baleset esetére, a mentőszemélyzet figyelmeztetésére). Az aerodinamikai csomagot egyedi első-hátsó lökhárító és nagy méretű tetőspoiler segítségével optimalizálják, a szélvédő kivételével polikarbonátra cserélik az ablakokat. Jelenleg még folyik a Hyundai Ioniq 5 eN1 versenyautó fejlesztése, amellyel a tervek szerint februárra végeznek, és májusban indul majd a márkakupa, amelyben minden csapat a saját műhangját használja majd, a sofőröket pedig kötelezik a virtuális váltó használatára.