Ausztráliában különösen népszerű a platós kisteherautó-, vagy ahogy arrafelé hívják, a ute kategória, külön versenysorozata van ezeknek. A nemrég felfrissített megjelenésű L200-ast is benevezik az ECB SuperUtes Bajnokságba, természetesen alaposan átépített formában. A 2,4 literes dízelmotort megtartják, de újak a vezérműtengelyek, a turbófeltöltő, az olajteknő, a Motec motorvezérlés és nagyobb átmérőjűek lettek az üzemanyagcsövek is, hogy a módosítások után 344 LE/677 Nm teljesítményű négyhengeres elég üzemanyagot kapjon. A 0-100 km/óra gyorsulás kevesebb, mint 3,5 másodpercig tart, a csúcssebesség meghaladja a 240 km/órás tempót. Elöl csökkentették a hasmagasságot, a merev hátsó híd helyére a SuperUtes bajnokság által előírt futóművet szerelték, a gyári váltó helyére a H-séma alapján kapcsolható Tremec 6060 hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót szerelték.