Elias és Johannes Hountondji alkotja a Red Bull Driftbrothers csapatát, amely mögé beállt a BMW is, és a 2021-es szezonra az új M4 Competition alapján építettek nekik két versenyautót. Az átalakítást megkönnyítette, hogy már kezdettől fogva gondoltak a versenyautó-átépítésekre, ezért az átlagosnál könnyebben ment a driftautó megépítése.

Az aerodinamikai csomagot a testvérek saját és a BMW M mérnökeinek évek alatt összegyűjtött tapasztalatai alapján módosították, az új alkatrészeket a prototípus-műhelyben készítették el. A hatalmas méretű veséket módosították, hogy még több hűtőlevegő áramoljon át rajta, a motortérbe megnövelt méretű hőcserélő került, ezenkívül a hátsó ülések helyére is beépítettek egy második darabot; majd az első gyakorlati tapasztalatok alapján döntenek arról, hogy tesznek-e szellőzőnyílásokat a motorháztetőre. A megnövelt teljesítményű hűtőrendszer indoka, hogy a 3,0 literes soros hathengeres turbómotor teljesítményét megduplázták, a csúcsteljesítmény 1050 lóerő, a maximális nyomaték 1300 Nm az átalakítást követően.

A karosszéria kiszélesítését a szélesebb hátsó nyomtáv mellett az tette szükségessé, hogy a gyárinál nagyobb szögben elforduló első kerekeknek is teret adtak az első kerékjáratokban. A Red Bull Ringbrothers új versenyautói az európai driftbajnokság első fordulójában, az osztrák Greinbach-ban debütálnak majd július 10-11-én.