A Ferrari 458 Italia nem csak szép, de nagyon jó autó is – azok szerint, akik tényleg ki tudták próbálni, és nem csak a városban cirkálnak vele. Természetesen az olaszok világszerte a versenypályákon is meg akarják mutatni mindenkinek, milyen jó munkát végeztek, a GT2-es és GT3-as versenyautó után most az amerikai Grand Am sorozat előírásainak megfelelő változatot is elkészítették.

Az Egyesült Államokban azonban még nem készültek fel az olyan nagy teljesítményű V8-as motorokra, mint amit a Ferrari használ, ezért egy szívócső-szűkítővel és a leszabályozási fordulatszám 8000-re korlátozásával 500 lóerőre veszik vissza a teljesítményt – az utcai autó 562 lóerős. A fékrendszerből el kellett távolítani a blokkolásgátlót és a kipörgésgátlót. Az európai versenyautókhoz képest a bukókeretet jobban megerősítették oldalirányú ütközés esetére, és a kerékjáratokat is át kellett szabni a Gran am bajnokságban egységes abroncsok miatt.

Gyengébb az utcai változatnál az amerikai Grand Am széria szabályainak megfelelő Ferrari 458 Italia versenyautó Gyengébb az utcai változatnál az amerikai Grand Am széria szabályainak megfelelő Ferrari 458 Italia versenyautó