Az első lökhárító és a hűtőrács átalakítása agresszívebb megjelenést kölcsönöz a kocsinak, az immáron bi-xenon fényszórók házában pedig LED-ek villognak indexeléskor. A hátsó lámpákban is oldalanként 42 darab magasfényű dióda gyullad fel fékezéskor, a hagyományos izzóknál lényegesen gyorsabban. Új színeket is kínál a gyár, a gyémántfeketét és a briliánsezüstöt. A belső térben is apró változásokkal szembesülhetünk: jobb minőségű kárpitok, ergonomikusabban elhelyezett vészvillogó- és ülésfűtés-kapcsolók és újabb pakolóhelyek. Egy ilyen sportautónál azonban kevésbé lényegesek ezek az átalakítások, a legérdekesebb a motor és a futómű. A 3,5 literes V6-ost a Nissan mérnökei átfésülték, s találtak is itt-ott néhány kihasználatlan lóerőt. Ezeket a rövidebb és nagyobb átmérőjű szívócső alkalmazásával, az áttervezett vezérműtengellyel és az elektronikus kipufogóoldali szelepvezérléssel sikerült csatasorba állítani. A módosításoknak köszönhetően az eddig sem lusta V6-os főtengelye 6600 helyett 7000-et is tud forogni percenként, teljesítménye pedig 280-ról 300 lóerőre emelkedett. Bár a maximális sebességet továbbra is 250 km/óránál határolja az elektronika, a százas sprintidő javult egy picit, nevezetesen egy tizeddel. Az erőátvitel érdekessége a hatfokozatú váltóegységet és a hátsó tengelyt összekötő kardán, mely szénszállal erősített műanyagból készült. A futóművet nem kellett különösebben áttervezni, az egyetlen változás a sebességfüggő szervokormány bevezetése. A 350Z Coupé induló ára 11 970 000 forint, a Roadster 710 ezerrel drágább.