A hosszú távú versenysorozatokat szervező Automobile Club de l’Ouest (ACO), a Fédération Internationale de l’Automobile (FIA) és az International Motor Sports Association (IMSA) júliusban írt alá egy megállapodást, amelynek értelmében közös műszaki keretrendszert vezetnek be, egészen pontosan a Le Mans Hypercar (LMH) és a La Mans Daytona h (LMDh) kategóriák lesznek egységesek. Az LMH osztályban áll majd rajthoz a Peugeot által kifejlesztett 9X8 versenyautó, amely a most megkötött megállapodás alapján a 2023-as évtől már az észak-amerikai IMSA bajnokságban is rajthoz állhat. Ennek azonban nem lenne sok értelme, hiszen a francia márka 1990-ben kivonult a piacról, és a Stellantis létrejötte miatt a visszatérésről is lemondtak. Sokkal észszerűbb lenne az autó megjelenését átalakítani, és Dodge márkanéven indítani azt.

Jean-Marc Finot, a Stellantis alelnöke a Racer újságnak adott interjúban megerősítette, hogy ők is csak most hallottak a megállapodás megszületéséről, és elkezdődött a párbeszéd, hogy mi tévők legyenek, a Peugeot istálló látogasson Észak-Amerikába, vagy a csoport egy másik márkája nevezze be a konstrukciót. Várhatóan a Dodge lesz a befutó, amely már évtizedek óta érdekelt különféle észak-amerikai versenysorozatokban, és jól jönne neki egy készen kapott, 680 lóerő rendszerteljesítményű plug-in hibrid versenyautó, amivel a következő generációs, elektrifizált sportmodelljeit támogathatja. Ehhez csak a Peugeot-jellegzetességnek számító oroszlánkarmokat kell eltüntetni…