René Renger a Volkswagennél dolgozott formatervezőként, majd önállósította magát, és megalkotta a Novus nevű elektromos kétkerekűt. Kompromisszumoktól mentes gépet készített a mérnök, túlnyomórészt karbonból sütik az alkatrészeket, a váz mindössze 7 kg tömegű, de a menetkész gép se nyom többet 75 kg-nál; a maximális teherbírás 110 kg.

A hajtásról egy 24 LE/200 Nm teljesítményű kerékagy-villanymotor gondoskodik, ami 120 km-es limitált csúcssebességet tesz lehetővé. Az akkumulátor kapacitását és a hatótávolságot még nem árulták el. Műszerfal helyett a használó okostelefonját lehet behelyezni a megfelelő tartóba (ez helyettesíti a gyújtáskulcsot/jeladót is), a Novus alkalmazásából választható ki az üzemmód – Base 40% teljesítmény, Power 70% teljesítmény, God 100% teljesítmény.

Gyönyörű a konstrukció, de kérdés, sikerül-e vevőket találni, hiszen 51 094 eurós áron hirdeti az elektromos kétkerekűjét a Novus, ami 18,3 millió Ft-nak felel meg – hasonló tudású villanymotoros motorkerékpárt ötödáron is találni a piacon.