mv1

Blackout, azaz áramszünet névre hallgat az MV Agusta felkérésére a Valter Moto műhely által megépített alkotás. Egy kicsit megpiszkálták a blokkot, a háromhengeres a gyári 116 LE/83 Nm helyett 125 LE (11 600/percnél) és 81 Nm (8600/percnél) teljesítményű, miközben a saját tömeg az alapot jelentő Brutale 175 kg-jához képest 167 kg-ra csökkent.
mv2
A Valter Moto alapítója, Valter Esposito elmondása szerint egy techno stílusú café racert épített, ahol a motorkerékpárok mellett az autótuning világából is merített. Nem spórolt a saját alkatrészekkel sem, a lábtartók, az olajtartályok, a benzinsapka, a rendszámtartó és az irányjelzők is a saját termékei.
mv3
Olyan részletekre is kiterjedt a figyelem, mint a különleges, szaggatott első féktárcsa, vagy épp az első kerékagy mellé helyezett kiegészítő fényszóró. Visszapillantók helyett a hátsó idom végére szerelt kamera, és a villa tetejére szerelt – időjárásálló – monitor tájékoztat a mögöttes forgalomról. A kipufogórendszert az egyszerűség kedvéért az MV Agusta F4 WSBK versenygépről vették át. Ezt az egyetlen részletet leszámítva igazából semmi akadálya annak, hogy egy Brutale 800 tulajdonos megépítse magának a Blackout-ot.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!