Számos elektromos kerékpár és elektromos robogó után a nagy méretű elektromos motorkerékpárok piacára is be akar törni az indiai Komaki, a most bemutatott Ranger nevű túramotorjának a különlegessége, hogy az kamu kipufogót is kap. Állításuk szerint a használók elvárják ezt a túragépektől, úgyhogy megkapják – rögtön kettőt, és az áttetsző műanyagot belülről meg is világítják, hogy úgy tűnjön: izzik a cső.

A műszaki tartalom megmosolyogtató lehet, hiszen a dupla tárcsás fékrendszerrel arra utalnak, hogy elöl és hátul 1-1 tárcsafék lassít, illetve a hajtómotor teljesítménye is mindössze 5,4 lóerő, cserébe sok a króm és érdemes megemlíteni azt is, hogy a vételár 720 000 Ft-nak megfelelő 168 000 rúpia. A menetteljesítményeket nem közölték, csak azt, hogy egy feltöltéssel 180-220 km az elérhető hatótávolság, és hogy az akkumulátorcsomag egy része kivehető és a járműtől függetlenül tölthető. A Komaki Ranger a villanymotor jóvoltából tolatni is tud, és alapfelszerelésként jár hozzá a Bluetooth kapcsolatot használó mp3-lejátszó.