Az emissziószabályok szigorodásával indokolta a Triumph a Daytona 675 búcsúját, a 107 lóerővel kezdő és 128 lóerővel búcsúzó sportgép rajongóit igyekeznek megszólítani az új Daytona 660-assal, amelynek 660 köbcentis soros 3 hengeres blokkja 96 lóerős (11 250/perc), nyomatéka 69 Nm (8250/perc) – utóbbi legalább 80%-ka a vezető rendelkezésére áll a 3125-11 750/perc fordulatszám-tartományban.

Lehet, hogy pár lóerővel gyengébb a fő vetélytársaknál, de a Triumph szerint azokhoz képest sokkal hosszabb, 16 000 km-es szervizintervallummal mégis az ő gépük lesz sok vásárló választása. Az angolok Showa rugóstagokat, elöl 310, hátul 200 mm átmérőjűek a féktárcsák, amelyek 4 illetve 1 dugattyús nyergek szorítanak, a vezető 3 üzemmód – Sport, Road és Rain – közül választhat. Erős fékezéskor az elektronika automatikusan aktiválja a vészvillogót. A menetkész tömeg 201 kg, az ülésmagasság alapesetben 810 mm, de alacsony ülés opcióval ez 785 mm-re csökken. A Triumph Daytona 660-asnak is lesz A2-es jogosítvánnyal vezethető változata.