Nem csak akkumulátoros-elektromos motorkerékpárokat készít a Kawasaki, most jelentették be az első, sorozatban készülő öntöltő hibrid motorkerékpárt (a robogógyártókat nem vették figyelembe ennél az állításnál), a Ninja 7-est. Ennél egy 451 köbcentis, soros 2 hengeres a belső égésű motor (59 LE), emellett egy villanymotor (12 LE csúcsteljesítmény, 48V) hajt, a rendszerteljesítmény 69 lóerő; a nyomaték-adatokat nem árulták el. A váltó automatikusan is képes dolgozni, de a sofőr által is vezérelhető.

A Kawasaki állítása szerint a 750-es gépek menetteljesítményeit nyújtja az új gép a 250-esek fogyasztásával együtt, ideális körülmények között álló helyzetben gyorsításnál pedig az 1,0 literes gépekkel is tartja a lépést – feltéve, hogy a Sport-Hybrid és nem az Eco-Hybrid üzemmódot választja a vezető. A Ninja 7 Hybrid motorleállítóval is rendelkezik, álló belső égésű motornál automatikusan 1-esbe kapcsol a váltó, a vezetőnek csak a kuplungot kell kezelnie induláskor. Nagyban megkönnyíti a manőverezést a „sétáló” mód, amikor előre és hátra a villanymotor segítségével mozog a kétkerekű. Kívülről az egyedi, matt lime-zöld és fekete színezés teszi felismerhetővé az alacsony károsanyag-kibocsájtású Kawasaki motorkerékpárt, ami 2024 januárjától kapható.