Noha a Jaguar F-Type értékesítésre nem lehet panasz, a gyár mégis szükségét érezte egy modellfrissítésnek. A legújabb fejlesztéseket kapta most meg a sportkocsi, teljesen LED-es fényszórók világítanak az áttervezett első lökhárítóból, a korábbinál vékonyabb – de ugyanolyan kényelmes és a testet jól tartó – üléstámláknak köszönhetően 8 kg-mal csökkent a saját tömeg, és a különösen gyors TouchPro fejegység is elérhető már.
jaguar2
A legkülönlegesebb kütyü-újdonság azonban mégsem ez, hanem a GoPro kameragyártóval közösen kifejlesztett ReRun alkalmazás, amelynek lényege az, hogy az autóra szerelt akciókamerának a képére a legfontosabb (konfigurálható) telemetriai adatokat rögtön rá tudja rakni az alkalmazás, nem kell ehhez külön műszereket az autóban cipelni majd a képet utólag összerakni. Szóval a versenypályán száguldást rögtön a boxutcába begördülést követően már tolhatja is a közösségi oldalakra az F-Type sofőrje – ez aztán a gyorsaság!
HyperFocal: 0
Akinek mégis inkább a pályán nyújtott teljesítmény számít, annak egy új teljesítményszinttel kedveskednek. Az eddig 340 és 380 lóerővel választható 3,0 literes, kompresszoros V6-os ezentúl 400 lóerővel is elérhető. Az extra 20 lóerő mellett egyedi légterelőket, ezüst/fekete/fehér jelvényeket, nagy teljesítményű Super Performance fékrendszert (elöl 380, hátul 376 mm átmérőjű tárcsák) kap, és egy olyan menetprogram-választót, ahol a sofőr egyénileg állíthatja a gázpedál, a váltó, a felfüggesztés és a kormányszervo érzékenységét.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!