A Giannini Automobili a hatvanas években az Abarth vetélytársa volt, amely egészen a kilencvenes évekig kínált különféle tuningkészleteket olasz autókhoz, ezt követően alkatrészgyártással foglalkoztak egészen mostanáig, amikor autógyártókká váltak. Az USO nevű könnyű teherautót az olasz történelmi városok szűk utcáira szabták, 3170 mm hosszú, 1615 mm széles és 1610 mm magas, a karosszéria elejét év végét acélcsövek, oldalát műanyag betétek védik az idegen behatásoktól.
Az utastérben 2 embernek jut hely, a raktér egy kihúzható fiókot jelent, illetve efölött van egy olyan platórész, amit szintén lehet áruszállításra használni, a villanymotor a hátsó kerekeket hajtja. A tartós teljesítmény 20 lóerő, a csúcsteljesítmény 41 lóerő, a nyomaték 120 Nm. A 21 kWh kapacitású akkumulátorral 140 (terepgumikkal) vagy 235 km (utcai gumikkal) a hatótávolság, a 6,6 kW-os fedélzeti töltővel 3 óra alatt lehet feltölteni a telepet. A Giannini USO terhelhetősége 250 kg. A 20 lóerős tartós teljesítmény miatt 16 évesek is vezethetik a járművet, amelynek alapára nettó 28 500 euró támogatások nélkül.