A GMC állítása szerint az eddigi legjobb terepjárójuk az Overland Expo Pacific Northwest kiállításon bemutatott Sierra 1500 AT4X AEV Edition pickup, amelyet az AEV tuningcég kiegészítőivel láttak el. Előre és hátra 3 mm vastag acéllemezből készített lökhárítók kerülnek megerősített vontatási pontokkal, elöl csörlő-előkészítéssel, a technikát 5 darab, melegen préselt acéllemez óvja – ezzel a gyártástechnológiával a hidegen préselt lemezhez képest több mint 3-szor erősebb a végeredmény. A 18 colos, lézergravírozott AEV Salta felnikre 33 col átmérőjű Goodyear Wrangler Territory MT abroncsokat szerelnek.

A gyári konstrukción is van néhány apró változás, például a frontpanelt módosítják az acél lökhárító miatt, az oldalsó fellépők könnyen lecsavarozhatóak, hogy terepjárásnál ne legyenek útban. Az első terepszög 27%-kal javult és immár 32,5°-ról van szó, a hátsó terepszög nem változott érdemben (23°helyett 23,4°), a hasmagasság 1 centit emelkedik a nagyobb átmérőjű gumikkal. A kiindulási alapot jelentő AT4X modell az AEV-kiegészítők mellett még valódi bőr kárpitot (elöl masszázsfunkció is akad), valódi fa betéteket, 12 hangszórós Bose hfit kap. A GMC Sierra 1500 AT4X AEV Edition csak később lesz megvásárolható, a vételárat is később árulják el.