Történetének legfontosabb autójának tartja a mindössze 208 példányban épített R-Type Continental kupét a Bentley, amely 2003-ban a Continental GT újjászületését ihlette. A korának leggyorsabb 4 személyes típusából egy 1953-as példány van a gyári gyűjteményben. 2001-ben vásárolta meg a gyár az eredeti állapotban megőrzött, patinás JAS 949 rendszámú autót, már egy ideje jó szolgálatot tesz a gyárnak. Ezt most új szintre emelik azzal, hogy annak 70. születésnapjára elkészítették annak modern megfelelőjét, amely aztán a brit sajtóflotta részeként fog szerepelni különféle műsorokban és kiadványokban.

Egy Bentley Continental GT Azure alapján alkotta újra a 70 évvel ezelőtti megjelenést a Mulliner műhely, a korabeli színt vitték fel a lemezekre, a korabelinek megfelelő színű lett a bőrkárpit, a nyílt pórusú fabetéttel utánozzák a régi műszerfalat. Persze ma már nem 16, hanem 22 colos felniken gördül az autó, a 4,6 literes soros 6 hengereshez képest 4,0 literes V8-as biturbó hajtja a kerekeket – az eredeti 155 lóerő (4000/perc) helyett ma már 550 lóerő (6000/perc) a teljesítmény, azaz 70 év alatt több mint megháromszorozták a teljesítményt, és még csak nem is a mai csúcsmodellből indultak ki…