Európában már töretlen népszerűségnek örvend, itthon pedig egyre elismertebb a Hyundai autómárka, amely a Hyundai Gablini jóvoltából egy vadonatúj, minden igényt kielégítő szalonnal erősíti bázisát Budaörsön. „Az átalakuló piac elvárásainak és az ügyfelek új, magasabb szintű igényeinek szeretnénk megfelelni a szalonnal. Mivel júniusban indulunk, így idén hozzávetőleg 60 autó értékesítését tervezzük, jövőre pedig természetesen növelni kívánjuk az eladásokat. Európában már nagyon pozitív a márka megítélése, a vásárlók megkedvelték és beindult a Hyundai offenzíva. Hazánkban is jó úton jár a Hyundai, hogy növelje az eladásait. Az új szalonban teljes körű szolgáltatásokkal várjuk majd a vásárlókat. Arra pedig kifejezetten büszkék vagyunk, hogy önerőből, nem pedig EU-s támogatásból valósult meg a beruházás.” – nyilatkozta Gablini Gábor, a Gablini Vagyonkezelő Zrt. vezérigazgatója.

Az eladási adatok, amelyek szerint a Hyundai hazánkban 3,0%-os, Európában pedig 3,4%-os piaci részesedést ért el 2011-ben, alátámasztják az új szalon létjogosultságát. Az idei tervek szerint itthon is szeretnék elérni a 3-3,5%-os forgalmat, amely hozzávetőlegesen 1500 autó értékesítését jelenti.

„A 2011-es év minden szempontból egy kimagasló év volt a Hyundai számára, ugyanis nemcsak hazánkban, de Európában is értékesítési rekordot ért el a márka: közel 400.000 autót adott el szerte a kontinensen. Ez az eredmény 11,8%-kal magasabb, mint az előző év során mért összeredmény, miközben az újautó-piac összességében 1,4%-kal csökkent Európában. A Hyundai európai piaci részesedése 2012. első negyedévére elérte a 3,3%-ot. A márka megítélésének kérdését jól példázzák az eladási mutatók, a márka modelljei egyre népszerűbbek Európában. Köszönhető mindez az intenzív modellfejlesztésnek, főként az eladások szempontjából oly fontos új i30-as és i40-es modellnek.” – mondta Markó Zoltán a Hyundai Holding Hungary ügyvezető igazgatója. „Hálózatfejlesztési stratégiánk része, hogy egy olyan ütőképes márkakereskedői rendszert hozzunk létre, amely értékítéletében és professzionalizmusában is megfelelőképpen tudja képviselni a Hyundai márkát. A Gablini Cégcsoportban egy ilyen partnerre leltünk. A mai magyar autópiacon Budapest és Pest megye kiemelkedő fontosságú, hozzávetőlegesen az értékesítés 40%-át teszi ki az országos piacnak. Budaörs az agglomeráció szempontjából is kulcsfontosságú, így egy olyan márkakereskedői partnert szerettünk volna a térségbe, amely kellő szeletet képes kihasítani a régió eladásaiból” – tette hozzá az ügyvezető.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!