Már a most forgalmazott Lexus IS-F is megkapta a LED-es nappali menetfénnyel megspékelt fényszórókat, és az új műszeregységet, így a tervezők nem érezték szükségét annak, hogy bármin is változtassanak.

Azonban a futóművel elégedetlenek voltak, és lényegében kicserélték az egészet. Új a geometria, azaz fizikailag is megváltozott pár lengőkar mérete, vastagabbak a stabilizátorok és újak a lengéscsillapítók is. Változatlan vezetési élmény mellett a korábbinál sokkal nagyobb komfortot ígérnek a fejlesztők. Az ötliteres V8-as motor változatlanul 423 lóerős, és továbbra is 270 km/óra a számítógép által korlátozott végsebesség.

Jól vezethető maradt a Lexus IS-F, de állítólag sokkal komfortosabb lett a futómű Jól vezethető maradt a Lexus IS-F, de állítólag sokkal komfortosabb lett a futómű