Alapjában véve maradt a 2,0 literes boxer dízel, de a mérnökök új turbófeltöltőt, új kipufogóoldali vezérműtengelyt és könnyebb hajtókarokat készítettek a számára, hogy teljesíteni tudja az Euro 5-ös előírásokat.

A nagy munka eredménye, hogy a teljesítmény 150-ről 147 lóerőre csökken, a nyomaték változatlanul 350 Nm. A három lóerő azonban nem nagyon fog hiányozni, hiszen nem változott a 100-ra gyorsulás (9,6 másodperces) időtartama, sem a 193 km/órás végsebesség. Ami azonban változott, az a szabványos fogyasztás, ami 7,5 százalékkal csökkent, nem utolsó sorban az új váltóáttételek miatt. A futóműben kicserélték a szilenteket, ami kényelmesebbé teszi a gördülést, a hátsó felfüggesztés új felső lengőkarjai 2 kg-mal csökkentik a rugózatlan tömeget. Kívül az új külső tükrök jelentik az egyedüli változást.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!