Öt kilométerrel növekedett az akkumulátorról megtehető távolság az amerikai szabványos mérés szerint, és ez a szabványos energiafelhasználást is javította. Mindez az új fejlesztésű akkumulátornak köszönhető.

Kis mértékben megváltoztatták az anyagok kémiai összetételt, aminek következtében a kapacitás 16-ról 16,5 kWh-ra emelkedett, azaz 10,3 helyett 10,8 kWh kapacitást tud haladásra használni az autó – a modern akkumulátorok nem viselik el a teljes lemerítést, a műszerfalon látható minimum jelzés nem a teljes kisütést jelöli, ahogy a maximális jelzés fölött is van még 10-15 százalék biztonsági tartalék. Újdonság még az amerikai vásárlóknak, hogy a 2013-as modellévtől kezdve a Chevrolet Volt is megkapja az Opel Amperánál használt „Elektromos töltés tartása” üzemmódot, amellyel az útvonal végére tartogathatja a vezető az akkumulátorba konnektorról betáplált energiát.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!