A 2019-es modellévű Ford Fusion legnagyobb újdonsága, hogy itt mutatkozik be a Ford Co-Pilot360 elnevezésű csomag, ami egyszerre tartalmaz gyalogosfelismerős automatikus vészfékezést, holttérfigyelőt, sávtartó segédet, tolatókamerát és automatikus fényszórókapcsolást, és ezt ráadásul alapfelszerelésként adják majd az ősztől az Egyesült Államokban.

Annyiból alakítják át a modellválasztékot, hogy a 2,5 literes benzines szívómotor csak az alapfelszereléshez jár, aki már eggyel nagyobb szintre fizet be, rögtön az 1,5 literes EcoBoost turbómotort kapja, alternatívaként a benzin-elektromos hibrid hajtást választhatja. Utóbbinál nincs változás, ellenben az Energi utónevű hálózatról tölthető hibridnél ötödével, 40 km-re növelték az elektromosan megtehető távolságot azáltal, hogy immár 9 kWh kapacitású az akkumulátor.

Kicsit csiszolnak a Ford Fusion megjelenésén is, új az alap hűtőrács, az arrafelé Titanium névre hallgató csúcs-felszereltség pedig az európai Vignale krómrácsát kapja. LED-es technológiára váltanak a hátsó lámpák és ezzel párhuzamosan a csomagtérfedél műanyag borítását is módosítják.