Megjelenésében a Kadjarhoz és a Koleoshoz igazította középső Kadjar szabadidő-autójának megjelenését a Renault, ami azt jelenti, hogy csökkent a fekete betétek mérete, több hely jut a fényezésnek. Még látványosabbak lettek a 19 colos felnik.

A belső térben a középkonzolt alakították át, de nincs élére állított hatalmas kijelző, helyette a normál helyzetben lévő érintőképernyőt bővítették, a 7 colos R-Link2 fejegység egyébként érzékenyebb az eddiginél és nagyobb a fényereje is. A Dusteron megismert klíma-konzolt használják itt is, a három forgókapcsoló egyben kijelző is, immár az első könyöklő végén is vannak szellőzőnyílások a hátul utazók számára.

A minőségérzetet javítja, hogy az eddigi króm helyett selymesfényű króm díszeket használnak. Újak az ülések, az ülőlap hossza is állítható, keményebb habból készítik az oldaltámaszokat.

Nagyobbak a két első ülés közötti pohártartók, az ajtózsebekben már 1,5 literes palackok is elférnek. Az 1/3-2/3 arányban osztott hátsó ülést a csomagtér felől is le lehet dönteni, az anyósülés támlája előrehajtható; 2,5 méter a maximális raktérhossz.

Teljesen átalakul a motorkínálat, a benzines az 1,33 literes turbó 140 vagy 160 lóerővel, mindkettő kérhető hétfokozatú duplakuplungos váltóval, de összkerékhajtás nincs. Az alap dízel az 1,5-ös Blue dCi 115 LE/260 Nm teljesítménnyel, a csúcs dízel az 1.7 Blue dCi 150 LE/340 Nm-rel, előbbihez kérhető hétfokozatú dupla kuplungos váltó, utóbbihoz pedig összkerékhajtás.