Rögtön 2 autóval váltja majd a Renault a Zoé típusát, a személyautókat kedvelőknek készül az újjászülető R5, amelynek aktuális tanulmánya vad sportkocsit mintáz, a szabadidő-autókra szavazóknak az újjászülető R4-est kínálják majd, amelyet most a 4ever Trophy elnevezésű vad terepjáróval előlegeznek meg.

Alapvetően felismerhető a retrós karosszéria, a jellegzetes formájú, lámpákat (irányjelzők) nélkülöző első sárvédők, a hosszú motorháztető, a trapéz alakú ablakok a C oszlopon. Új elem, hogy ami anno hűtőrács volt, ma és a jövőben a LED-es világítást és minden bizonnyal a vezetőtámogató rendszerek érzékelőit magába foglaló panel. Az expedíciós autó témának köszönhetjük a 19 colos felnikre szerelt 255/55 méretű terepgumikat, amelyek miatt jelentősen kiszélesítették a kerékjáratokat, és a Trophy tanulmánynál extra védőlemezt kapott a padló alatt elhelyezett akkumulátor.

A sorozatgyártású változat ugyanazt a CMF-BEV elnevezésű építőkészletet használja majd, mint az újjászülető Renault 5, az akkumulátoros-elektromos hajtásról még nem közöltek részleteket. A Renault 4ever Trophy karosszériája 4160 mm hosszú, 1950 mm széles és 1900 mm magas, ehhez 2570 mm-es tengelytávolság tartozik.