Még meg se kezdte a termelést az orosz állami luxusautó-projekt civil ága, az Aurus Motors, de máris átütő sikert aratott, hiszen a teljes, 2019-2020-ban tervezett mennyiséget már előre értékesítették, azaz aki most jelentkezik egy példányra, legkorábban 2021-ben kap egy Senat-ot, vagy Komendant nevű szabadidő-autót.

Utóbbival kapcsolatos a másik hír is, miszerint hogy az összes Aurus megkapja a terepjáráshoz ajánlott, a hivatalos zargon szerint Allroad-üzemmódot. Alaphelyzetben Automata módban üzemel az Aurus, amikor a vezetési stílustól függően magától állítja a paramétereket (kormányzás, váltó- és motorvezérlés, légrugózás) az autó, ezenkívül Sport, Comfort és Allroad létezik. Utóbbi esetén az alaphelyzetben is 20 centis hasmagasságot tovább emeli az elektronika és az elektronikus beavatkozó rendszerek is más logika szerint működnek. Ennek az oka pedig az egyszerűsítés: az összes Aurus, tehát a Senat nevű lépcsős hátú ás a Komendant nevű szabadidő-autó, illetve a testőrszállító egyterű is ugyanazt a padlót és elektronikát használja, nincs külön kábelkorbács például az SUV-nek.

Egyelőre egyféle hajtással lehet megvásárolni az Aurus Senat és Komendant típusokat, a full-hibrid hajtásnál a belső égésű motor egy 4,4 literes V8-as biturbó 598 lóerővel, az ismeretlen teljesítményű villanymotort a kilencfokozatú automatikus váltó házába építik, és alapfelszerelés az összkerékhajtás is. Később hálózatról tölthető hibrid változatot is piacra dobnak majd, annál kisebb lesz a benzinmotor (2,0 literes, 300 lóerős turbóról hallani) de megnövelik a váltóba épített villanymotor teljesítményét.