Most, hogy bemutatkozott az új Swift, a japán cég mérnökei a többi autóra koncentrálhatnak, igaz a 2011-es év még az új kisautóról szól. Első körben az 1,3 literes dízelmotorral szerelt Swiftek gyártása indul be Esztergomban, az autókat áprilisban kezdik forgalmazni. Októberben érkezik az 1,6 literes benzinmotorral szerelt Swift Sport. Jövőre ezen kívül a motorleállító rendszerrel szerelt Splash lesz új a Suzuki kínálatban, amelyet decemberben kezdenek forgalmazni.

2012. a modellfrissítések éve lesz, márciusban az Alto megújulása nyitja a sort, májusban a Splash formáját módosítják. Ezen kívül sort kerítenek az SX4-es második modellfrissítésére, és a Jimny terepjárót is új motorokkal látják el. Ennek a generációváltása nincs benne az ötéves tervben, azaz legalább 2016-ig készül.

Legalább 2015 végéig velünk marad a most bemutatott Swift. Addigra az összes többi Suzukit lecserélik Legalább 2015 végéig velünk marad a most bemutatott Swift. Addigra az összes többi Suzukit lecserélik

2013. igazán fontos év lesz a japán márkának, júniusban felfrissítik a Swiftet, szeptemberben mutatják be az SX4 utódát, amely továbbra is öszvérautó lesz, valahol a személyautók és a szabadidő-autók között. 2014. májusában mutatkozik be az Alto új generációja, decemberben a Splash utóda jön, immár Opel Agila nélkül. 2015. februárjában kezdik el forgalmazni Európában a Grand Vitara utódát, amely várhatóan önhordó padlólemezre vált, amelyet a Volkswagen konszern biztosít. Utóbbi befolyása leghamarabb az SX4 modellváltásnál lesz érezhető, ekkor jelennek meg a közös nyomócsöves TDI-k a Suzukik motorterében.