Természetesen az idén 110 éves fennállását ünneplő Alfa Romeo márka csúcsmodellje is kap némi kényeztetést az évfordulón, az ügyfelek által legtöbbet kritizált pontokon igyekeztek most javítani. Azon nem szabad csodálkozni, hogy az 510 lóerős (600 Nm) teljesítményű 2,9 literes V6-os biturbóhoz nem nyúltak, hiszen arra nincs panasz, ahogy a hajtáslánc is változatlan, tehát a Giulia hátsókerékhajtással, a Stelvio szabadidő-autó összkerékhajtással rendelkezik. A nyolcfokozatú automatikus váltó Race módban továbbra is 150 miliszekundum alatt végzi a kapcsolást, nem változott az aktív felfüggesztés hangolása.

Az élményt növeli, hogy a hivatalosan 2020-as modellévtől kezdve már Akrapovic kipufogórendszer is elérhető a Quadrifoglio Verde modellekhez, amely Race üzemmódot választva még vérmesebb üvöltést biztosít. Kívülről a karbonbetétes végekről lehet felismerni a rendszert – ha épp normál módban használja autóját a sofőr… Új a kormánykerék és az előválasztókar formája, a biztonsági öv a hagyományos fekete mellett piros vagy zöld színben is kérhetőek, a Sparco kagylóülésekhez felár ellenében karbon hátsó burkolatot adnak.

A felhasználói élményt javítja a 8,8 colos érintőképernyővel rendelkező fejegység, amely újratervezett menüt, távoli hozzáférést és új funkciókat is nyújt, például a jármű különböző rendszereinek hőmérsékletét lehet figyelemmel követni, vagy a turbónyomás és a motornyomaték alakulását. Fejlődtek a vezetőtámogató rendszerek, már 2-es szintű részleges önvezetésre is képes az autó, azaz meghatározott körülmények között a sebességet és a kormányzást is a számítógép irányítja.

Kívülről a sötétített búrájú hátsó lámpáról és a fényes feketére fényezett pajzsról lehet felismerni a 2020-as Alfa Romeo Giulia és Stelvio Quadrifoglio Verde modelleket, illetve maga a szín is árulkodhat. Van két új szín a palettán, az Orca GT Junior és a Montreal Verde, utóbbival egyben a fél évszázaddal ezelőtt piacra dobott Alfa Romeo Montreal kupénak állítanak emléket.