A kínai BYD autógyár már az e-platform 3.0 nevű villanyautó-alapjánál tart, az itt látható Seal nevű autó lesz az első, amely ezt használja, a következő pedig a stratégiai partner Toyota lesz, amely a Corolla EV nevű modelljét építi fel erre. A Seal nevű limuzin karosszériája 4,8 méter hosszú, 1,88 méter széles és 1,46 méter magas, és ehhez 2,92 méteres tengelytávolság tartozik. Azzal tűnik ki majd a hasonszőrű villanyautók közül az újdonság, hogy annak megjelenését színcsomagokkal lehet egyedivé tenni.

Alapesetben a hátsó tengelyre kerül hajtómotor, ami 204 vagy 313 lóerős lehet, a csúcsmodellbe előre egy 218 lóerő, hátra a 313 lóerő teljesítményű hajtómotor kerül, az 530 lóerős rendszerteljesítmény 3,8 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást tesz lehetővé. A BYD Seal a cég saját fejlesztésű, 800 voltos feszültségű Blade akkumulátorát használja, pontos kapacitás-adatot nem adtak meg, csak annyit, hogy legfeljebb 700 km lehet a hatótávolság – a kevésbé reális NEDC-szabvány szerint. A kínai szaksajtó szerint 220-280 ezer jüan, azaz 11,5-14,7 millió Ft közötti sávban mozog majd a BYD Seal vételára, így sokkal olcsóbb lesz a Tesla Model3-asnál, amelynek Kínában 339 900 jüan, azaz 17,8 millió Ft az indulóára. Exportálni is fogják a típust, Ausztráliában például Atto 4 néven dobják majd piacra 2023-ban.