Amikor a Citroën bemutatta a DS4-es típusát, magas, szabadidő-autós építésű kupéként jellemezte azt. Most, hogy a DS külön márkává nemesült és immár szóközzel írva DS 4 lett az autó neve, egyszerű prémium-kompaktként hivatkoznak rá, úgyhogy gyorsan elkészítették a szabadidő-autós körítésű Crossback változatot.

Utóbbi a hasmagasság 30 mm-es emelésén kívül kap egy fényes fekete foltot az első lökhárítójára, fényezetlen fekete műanyag keretezi a kerékjáratait és sötétszürke tetősínek teszik teljessé a terepjárós megjelenést. eleinte ez a modell csak a leggyengébb erőforrásokkal lesz választható, míg a normál DS 4-es az eddigihez hasonlóan két benzin- és két dízelmotorral kérhető.

Az utastérben még különlegesebb megjelenésű kárpitokat alkalmaznak, a négy színben kérhető tetővel összesen 38 féle színkombinációt lehet összeállítani, a 7 colos érintőképernyős fejegység az eddigihez képest az Apple CarPlay-funkcióval bővült.

Alap az 1,2 literes, 130 lóerős turbómotor kézi váltóval, az 1,6-os négyhengeres 165 lóerővel (csak automatikus váltóval) vagy 210 lóerővel (csak kézi kapcsolású váltóval) létezik – utóbbi rögtön a fiatal márka legerősebb autójává teszi a DS 4-est. Az 1,6 literes dízel 120 lóerős (kézi- vagy automatikus váltó), a 2,0 literes 150 lóerővel (kézi váltó) vagy 180 lóerővel (csak automatikus váltó) választható, minden váltó 6 fokozatú.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!