Jacques Lafitte egykori F-1 pilóta unokaöccse, Bruno Lafitte Pascal Cohen-nel közösen alapította meg a Lafitte Automobili nevű márkát, amely rögtön 3 villanymotoros szuperautót is bemutatott a Miami Nagydíj előtt. A megjelenésért a GFG Style nevű stúdió, Giorgetto és fia, Fabrizio Giugiaro felel minden esetben, a műszaki megvalósításban az LM Gianetti műhely segít, partner még a Sabelt, a Pirelli és a Brembo.

Elsőként 2024 márciusában az Atrax nevű szabadidő-autót dobják piacra, ez valójában egy fokozott terepképességű szuperautó, amelyért 1,69 millió dollárt kérnek és 26 példányt fognak építeni. A rendszerteljesítmény 1167 LE/2500 Nm, ami a 2,2 tonnás autót 3,8 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás tempóra, a végsebesség elektronikusan limitált 240 km/óra. Hatótávolságnak 400 km-t mondanak, a 350 kW-os villámtöltéssel 22 perc alatt érhető el a 80%-os töltöttségi szint. A hasmagasságot hidraulikus rendszerrel lehet emelni, 2 fokozatú váltón keresztül hajtanak a villanymotorok, a vezetőülés rögzített, a kormány és a pedálok mozgatásával lehet beállítani az ideális vezetési pozíciót. A normál kivitel jelen esetben terepmintás abroncsokat jelent, az opciós Stradale kivitelt aszfaltutakon való közlekedésre hangolják.

Az LM1-es nevének megfelelően a LeMans-ban induló versenyautókat idézi, a 2 személyes szuperautónál a megfelelő vezetési élményhez különleges, a szívómotoros versenyautók üvöltő hangját emuláló hanggenerátort is készítenek, amely a kormány mögötti fülek meghúzására kapcsoláshangot is játszik, miközben a villanymotor egy-egy pillanatra megtorpan ilyenkor. Itt is 1167 lóerő a rendszerteljesítmény, de itt „csak” 1600 Nm a rendszernyomaték, az 1650 kg tömegű 2 személyes autónak még így is mindössze 1,9 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást vizionálnak, 410 km-es hatótávolság mellett.

Végül, de nem utolsósorban ott a Barchetta nevű modell, amelynek lesz Coupe változata is – első esetben 2 darab külön „pilótafülke” van, utóbbinál egy hatalmas üveg (polikarbonát?) kupola alatt helyezik el az utasokat. A ki- és beszállást némileg megnehezíti a karakteres, oldalsó bukókeret. Ennél az autónál 586 LE/990 Nm a rendszerteljesítmény, ami 3,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra elég, a remélt hatótávolság 390 km.