20 év után nyugdíjazza a 8,0 literes lökettérfogatú, 4 turbós W16-os motorját a Bugatti, tehát még van 3 éve a blokknak. Most még a Chironokat készítik, de 2024 elején megkezdik a Mistral roadster első példányainak átadását, ez a roadster kapja meg az erőforrás utolsó 99 példányát. Mate Rimac, a Bugatti ügyvezetője szerint egyfelől a hagyományok miatt döntöttek az új karosszéria kifejlesztése mellett, másrészt a tető eltávolításával a vezetési és hangélmény is új szintre emelkedik.

Nem egyszerűen csak levágták a tetőt, az A és B oszlopok bekötésénél módosították a karbon vázat, és a szélvédőkeretet is átalakították, hogy az passzoljon az oldalablakokkal teljessé tett ívelt megjelenéshez. Az erőforrás végső, 1600 lóerős változatát építik az ülések mögé, a szívósort kivezették az ülések mögé-fölé, a karbonból készített elem a bukókeret funkcióját is ellátja. Elöl megnövelték a patkó alakú légbeömlő méretét, így az már elég levegőt szállít a hűtőnek, a szélső légbeömlők csak az intercoolereket látják el friss levegővel. Az X alakú hátsó lámpák az olajhűtők szellőzőnyílását rejtik.

Nettó 5 millió eurós áron adják a Bugatti W16 Mistral-t, de ennek ellenére már előre értékesítették a teljes, 99 darabos mennyiséget. 2024-25 során adják át az autókat, ezt követően indul majd a Bugatti márka elektromos korszaka.