Új technikával és minden eddiginél hosszabb névvel jön a forró ferdehátú Clio, ezentúl Renault Clio Renaulsport 200 Turbo néven fut az autó. A legnagyobb változás, hogy mostantól 1,6-os turbómotor hajtja és csak dupla kuplungos váltóval létezik.

A megjelenést átalakították a normál modellhez képest, az új légterelők nagy tempónál jobban a talajra szorítják a kocsit. Alapból 17, extraként 18 colos felnikkel adják az autót, dupla kipufogó teszi teljessé a képet. Az utastérben a fekete az alapszín, amelyet rengeteg piros kiegészítővel szórtak tele. Alu pedálok és szériában adott kormány mögötti váltófülek is említést érdemelnek, a bőrkárpit feláras extra, az első kagylóülések alapból járnak mindegyikhez.

Az 1,6 literes turbómotor teljesítménye 200 lóerő, nyomatéka 240 Nm – 1750-5600 között, úgyhogy nem csak alul húz a motor. A megszokott módon felár ellenében Cup felfüggesztést is lehet majd rendelni, ami 15 mm százalékkal feszesebb rugókat jelent és 5 mm-rel alacsonyabb hasmagasságot. Nincs említés sperrdifiről, valószínűleg elektronikus rendszert használ a gép. Másik csalás: a motorhangot is mesterségesen javítják. Biztos más élmény lesz vezetni az új Renault Clio Renaultsport 200 Turbót.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!