Nem sokkal azt követően, hogy a Volkswagen 1150 milliárd Ft-os Dél-Amerikai befektetést jelentett be, a Stellantis egy 2213 milliárd Ft-os invesztícióról adott hírt a régióban, ami rekordnak számít az ottani autóiparban. 2025-2030 között költik el az 5,6 milliárd eurót, amelynek keretében 40 új modellt dobnak piacra a régióban, az autók és az egész beszállítói hálózat karbonsemlegességére költenek. Az elektrifikáció és a hibrid motorok mellett a bioüzemanyagokra is költenek; a brazil Betim városában lévő Stellantis-gyárban működik a világ legnagyobb, etanol üzemanyaggal foglalkozó motorfejlesztő-központja. Öntöltő és plug-in hajtások, illetve ezek bio-üzemanyaggal működő változatai hajtják majd a tömegmodelleket, de hamarosan egy, a régió számára fejlesztett akkumulátoros-elektromos autót is piacra dobnak.

Eközben Kínában elkezdték gyártani az 1,6-os turbómotor utódát, a 4. generációs THP360 erőforrás 1,5 literes lökettérfogatú, módosított hengerfej-égéstér geometriával javították a gázcserét, ami magasabb teljesítményt és alacsonyabb fogyasztást eredményez. Pontos számok később lesznek, elsőként a Kínában gyártott Peugeot 408-as kapja meg az új 4 hengeres turbómotort, március 18-án lesznek ismertek ennek számai. Addig annyit tudunk, hogy az 1,5-ös turbómotor 173 LE/255 Nm teljesítményű, elődje, az 1,6-os turbómotor 170 LE/250 Nm-t tudott.