Csak a limuzinhoz kínálnak 373 lóerős V8-ast Csak a limuzinhoz kínálnak 373 lóerős V8-ast

Nagyon bejött az Egyesült Államok vásárlóinak a Hyundai két legújabb modellje, a Genesis nevű óriás-luxusautó és a Genesis Coupé. Mindkettő ugyanazt a hátsókerékhajtású padlólemezt használja, de különös módon csak az előbbihez kínálnak V8-as erőforrást.

A két autó sikerére alapozva most komolyan azt fontolgatja a cégvezetés, hogy Genesis néven külön márkát csinál, amellyel aztán közvetlenül a német-japán-brit prémium termékek ellen száll majd harcba. A műszaki tudás már most is megvan, igazából csak a Hyundai névből hiányzó presztízst pótolnák az új névvel. Később lefelé bővítenék a kínálatot, egy középkategóriás, hátsókerékhajtású modell – lépcsős hátú, kombi és kupé, valamint kabrió – mellett akár a Hyundai elsőkerékhajtású, kompakt padlólemezét is használná majd az új márka. Egyelőre azonban a megszületéséről való döntést kell meghozniuk a dél-koreai fejeseknek.

Sperrdifivel és hátsókeérkhajtással, valamint 290 lóerős V6-ossal hódít a Genesis Coupé Sperrdifivel és hátsókeérkhajtással, valamint 290 lóerős V6-ossal hódít a Genesis Coupé