Több mint 20 éves, az autóiparban szerzett tapasztalatokról beszélnek az Inferno Exotic Car nevű szuperautó kapcsán, amelyen aztán hét évig dolgoztak; talán nem ártott volna néhány évet még ráhúzni, és a formatervezést is elsajátítani.

Nem csak a formájával, az anyaghasználattal is újat hoz a kocsi, amelynél fémhabokat (cink, alumínium és ezüst) használnak a karbon és az üvegszálas műanyag mellett. Azt is mondják, hogy könnyű, de azt már nem árulják el, mennyi a tényleges tömeg. Nem csak szűkszavú, de pontatlan is az a pár műszaki adat, ami a projekt weboldalán szerepel.

Például a motor V8-as biturbó 1400 lóerővel, de a nyomatéknál már csak annyi szerepel, hogy 670 – mértékegység nélkül. Nm? Lb-ft (ez esetben 908 Nm)? Krumpli? Az se nagyon értelmezhető, hogy 1,33 G+ keresztgyorsulást képes elérni az autó… Arra viszont büszkék, hogy kevesebb, mint 3 másodperces a 100-ra gyorsulás és a 395 km/h-s csúcssebesség. Ahhoz képest, hogy most még csak egy életnagyságú modellel rendelkeznek csak, arról beszélnek, hogy 2016-ban már meg is indítják az Inferno Exotic Car sorozatgyártását Olaszországban.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!