Prémium kompakt szedánként pozicionálja a Civic padlólemezére épülő Insight hibridet, amely a márka legújabb fejlesztésű kétmotoros – 1,5 literes Atkinson ciklus szerint működő négyhengeres és villanymotor – hibrid hajtását kapja 151 LE/267Nm rendszerteljesítménnyel. A felépítés különlegessége, hogy a villanymotor nem a váltóba hajt be, hanem közvetlenül az első kerekeket hajtja.

Sportos modellként állítják be az újdonságot, amire utal, hogy Normal és Comfort mód mellett Sport is választható. Szintén ennek köszönhető a vezetési stílushoz illeszthető mértékű motorfék, amelyet a kormánykerék mögötti fülekkel lehet beállítani. A fogyasztás- és menetteljesítmény-adatokkal adós még a Honda, de azt elárulták, hogy a belső mérések szerint a városi fogyasztás 55 mérföld/gallon, ami 4,3 l/100 km-nek felel meg.

Alumínium motorháztetőt kap az Insight a tömegmegtakarítás érdekében, ennek némileg ellene dolgozik, hogy a motortérbe, az első sárvédőkre, a tűzfalra extra hangszigetelő anyagot hordanak fel. Körben független a felfüggesztés, a csúcs Touring felszereltségnél hidraulikus szilenteket használnak.