Csak a kínai piacon lesz elérhető az Audi A8 L Horch fényűző luxuslimuzin, a világ többi részén talán a 2024-re tippelt generáció- és villanymotoros hajtásra váltás után számíthatunk ilyen kényeztetésre az ingolstadtiak csúcsmodelljétől. Addig is kapott egy átfogó frissítést az autó, szélesebb lett a hűtőrács és változattól függően krómosabb is, már itt is választható S Line megjelenési csomag, az S8-as fényes fekete karosszériadíszeket és négy nagyon jól látható kipufogó-végződést kap.

Összesen 11 -féle külső szín szerepel a konfigurátorban, ezek között új a district green, firmament blue, Manhattan gray és az ultra blue nevű árnyalat, és van öt matt finis is, illetve az Audi exclusive programon belül bármilyen karosszériaszínt választhat az ügyfél. A mátrix-LED fényszórókban összesen 1,3 millió apró tükör irányítja a fényt, az autó teljes szélességét elfoglaló hátsó lámpa immár OLED-technológiás, azaz szerves diódákat használ.

Az utastérben minimálisak a változások, a képernyők mérete nem nőtt, de a mögöttes hardver gyorsabb lett és megkapta a digitális legújabb változatát az A8 és az S8. A középkonzolon a felső érintőképernyő 10,1 colos, az alsó 8,6 colos képátlójú a hátsó szórakoztató rendszer 10,1 colos érintőképernyőket kap.

A motorkínálatban nincs változás, a 3,0 literes TDI kerül az alapmodellbe, a 3,0 literes TFSI (340 LE/500 Nm) és a 4,0 literes V8-as TFSI (460 LE/660 Nm) választható, az S8-asnál alapfelszerelés a 4,0 literes V8-as TFSI (571 LE/800 Nm) – mindegyik erőforrás 48 voltos lágyhibrid rásegítést kap. Decemberben indul a felfrissült Audi A8 és S8 forgalmazása Európában, a plug-in hibrid hajtásra pár hónapot kell várni.