A benzines és az elektromos változatok közé érkezik a Citroën C4 és C4 X kínálatban a 136 lóerős öntöltő hibrid változat, amelynél 1,2-es turbómotor és egy 48 voltos villanymotor hajt be a 6 fokozatú duplakuplungos váltóba. Városban akár 50%-ban elektromos haladást ígérnek, ami 30%-os fogyasztáscsökkentésben jelentkezik, egyébként a 130 lóerős benzineshez képest 20%-kal alacsonyabb a szabványos átlagfogyasztás.

Az 1199 köbcentis turbómotor alkatrészeinek 40%-a új fejlesztés, például láncos a szelepvezérlés, teljesítménye 136 LE (5500/perc), nyomatéka 230 Nm (1750/perc), Miller-ciklus alapján működik és változó geometriájú turbófeltöltőt használ, és van lágyhibrid indítógenerátora is. Az állandó mágneses szinkron villanymotor 28 LE/55 Nm teljesítményű, önállóan is képes az autó mozgatására, lassításkor ez termeli vissza az energiát. A vezetőülés alá építik be a 432 Wh kapacitású 48 voltos akkumulátort. A Citroën C4 Hibrid és C4 X Hibrid első példányai már 2024 tavaszán a vásárlókhoz kerülnek.