A Honda csak mellékszereplő Oroszország autópiacán, leginkább azért, mert a japánok a 2014-es rekordévet követően – amikor 20 665 autót értékesítettek – leépítették a választékot, ma csak két típust, a CR-V és a Pilot szabadidő-autót kínálják, ezekből az idei év első 11 hónapjában 1383 darabot értékesítettek, ami 15%-os visszaesés az egy évvel korábbihoz képest – az orosz autópiac a kérdéses időszakban 1,3 millió járművet jelentett. A kínálat szűkülésében nagy szerepe van az árfolyammozgásnak, ami megdrágította az importált autókat, és a Honda nem látta értelmét helyi összeszerelésnek. A személyautók – Civic és Accord – 2015-ben búcsúztak, az Acura prémiummárka típusait 2016 óta nem árulják Oroszországban.


A Honda jelenleg minden erejével az elektromos átállásra koncentrál, illetve a General Motorsszal kötött stratégiai együttműködésére, így bejelentette, hogy 2022-től már nem árulnak új személyautókat Oroszországban; a szerviztámogatást a törvényi előírásoknak megfelelően teljesítik, és a cégcsoport többi termékét – motorkerékpárok, motoros szerszámok, ATV-k – tovább forgalmazzák.