Jó sokáig tartott, amíg az Aston Martin belátta, hogy forradalminak ígért autója bukás. Nem is akármilyen, történelemkönyvbe illő mértékű. Eredetileg úgy számoltak, évi 4000 példányt fognak majd eladni a Cygnet nevű törpéből, ehhez képes három év alatt sikerült 150 példányt értékesíteni.

Ha a másik oldalról nézzük, a One-77 után ez a legexkluzívabb Aston Martin, ráadásul ahhoz képest még megfizethető is, hiszen alig 10,9 millió Ft volt az indulóár, néhány limitált szériáért (csak megjelenés) pedig 17,5 millió Ft-nyi fontot kértek. Úgy látszik, a gazdagok nem hülyék, ha már városi autóra vágytak, inkább az Aston Martin Cygnet-nek alapot adó Toyota iQ-t vették, amelyet mintegy harmadáron meg lehet vásárolni. Az autó azonban csak kereskedelmileg bukás, hiszen azért tartották három évig a kínálatban lényegében sikertelenül, mert így is jelentősen csökkentette a cég flotta-CO2-kibocsájtását.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!