Világszerte 1250 példány értékesítik a Boxster 25 nevű roadstert, amivel arra emlékeznek, hogy negyed évszázaddal ezelőtt indult a far-középmotoros belépőmodell sorozatgyártása. A rend kedvéért az 1993-ban bemutatott tanulmány megjelenését adaptálták az aktuális szériamodellre, egészen pontosan a 400 lóerős GTS 4.0 változat volt a kiindulási alap.

Az egyes részleteken – felnik, légterelők – megjelenő rézszerűen csillogó barna fényezést Neodyme fantázianévre hallgat, és remek kontrasztot alkot a GT-Silbermetallic színű karosszériával, illetve extraként Carraraweiss és Tiefschwarzmetallic színek is választhatóak. A vörös vászontetőre felkerül a Boxster 25 felirat, amivel egyébként az utastér több pontján is lehet találkozni.

A 4,0 literes boxermotor 400 lóerős, alapáron hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval adják, extraként kérhető a hétfokozatú, duplakuplungos váltó, amivel a Sport Chromo csomag megléte esetén a 4 másodperc 0-100 km/óra sprint kivitelezhető. Alapáron jár a 10 mm-es ültetést adó sportfutómű és a részlegesen önzáró differenciálmű a Porsche Boxster 25-öshöz, amelynek első példányai 2021 márciusában kerülnek az ügyfelekhez.