Komoly erőforrásokat fektet a BMW a villanyautók fejlesztésébe, ennek részeként jelentős előrelépést értek el az akkumulátorok energiasűrűsége tekintetében. Ennek köszönhetően kap változatlan külméretek mellett 9,2 kWh helyett 12 kWh kapacitású akkumulátort a BMW 530e hálózatról tölthető hibrid, így a NEDC-módszer szerint mért elektromos hatótáv 48 km-ről 61-66 km-re emelkedett. Azért van a 2020-as modellnél két szám, mert megjelent az extrafelszerelések között az xDrive összkerékhajtás, ami nagyobb energiaigényű, így kisebb az elérhető elektromos hatótávolság. Konnektorról 6 óra, BMW fali töltővel 3 és fél óra a töltési idő. A szabványos fogyasztás is csökken, a korábbi 2,0 l/100 km helyett 1,6-1,8 l/100 km-re mérséklődik az átlag. Nem változott a hajtás, a 2,0 literes turbómotor 184 LE/290 Nm teljesítményű, a nyolcfokozatú automatikus váltóba ezen kívül egy 113 LE/250 Nm teljesítményű villanymotor hajt be, a rendszerteljesítmény továbbra is 252 LE/420 Nm. Új elem még a 30 km/órás tempó alatt működő zajgenerátor.

A töltőn lévő 5-ös mögött kettővel parkoló autóból ítélve a sajtófotó kedvéért a KRESZ-t megszegve, a forgalmi iránnyal szemben álltak meg az autóval