Alapvetően nem változott a Jaguar f-Pace szabadidő-autóhoz választható P400e jelzésű plug-in hibrid hajtás, hiszen a rendszerteljesítmény maradt 404 LE/640 Nm, azonban a 2024-es modellévre nagyobb, az eddigi 8 helyett már 9 modulból álló akkumulátort kap az autó. Az immár 19,2 kWh kapacitású teleppel az elektromos hatótávolság 53-ról 65 km-re bővül, ezzel párhuzamosan a szabványos átlagfogyasztás értéke 1,6 l/100 km-re mérséklődik.

Mostantól kezdve már csak R-Dynamic kivitelben rendelhető a Jaguar F-Pace, az alapszint az R-Dynamic S – ez még krómdíszeket kap és nincs vezetéknélküli telefontöltés – kivételével fényes feketék a karosszériadíszek, a jelvényeknél és felniközepeknél a modernnek tartott fekete-szürke színvilágra váltottak. A P400e Sport modell 22 colos kovácsolt alufelniket kap esztergált felülettel, egyébként 19-21 colos felnik járnak.